4 Advent här här:)

Hej på er!

Äntligen är det 4 advent :) jag har längtat jätte länge  :p Idag ska vi ta in granen och pynta den. :D

Det ska bli kul vi kanske äter nån julgodis med hehe. :) :D :p
Min favorit godis på julafton är nog knäck tror jag för den är lite hård och bara mmmm hela tiden haha. :D
Nu sitter jag och lyssnar på kung fu panda låten haha den är ganska bra. :)
Jag är jätte glad att Erik vann idol när han vann skrek jag YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES :D.
Han är så bra på att sjunga alltså :p
Men nu ska jag dra ses senare!




Tjabba!

Kommentarer
Postat av: noomi

jag har längtat jag ochså till 4 advent men jag har längtat mer till

juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffffttttttttttttttttoooooooonnnnnnnnnnnnnn.. jag ser många prisenter under granen jag får läsa din blogg nån anan gång//noomi



jul jul jul afton afton afton!!..

2009-12-22 @ 13:46:46
Postat av: svar till Noomi

Hahaha vad rolig du är Noomi vi hörs efter jul låvet /Michelle

Ha en rolig jul kram och god jul på dig /Michelle

2009-12-22 @ 19:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0