En onsdags kväll:)

Hej!
på er hoppsat ni haft en bra dag :) de har i alla fall jag det var ganska länge sen jag la ut nån ting nu på min blogg det är bara för jag har varit hos kompisar och gjort läxor och sånt men nu är jag äntligen klar med det så nu tängte jag att jag kunde ta lite tid att skriva på min BLOGG! :p
Men en tråkig sak har hänt och det är att våran bil har gått sönder så mamma och pappa är och kollar på en ny bil nu den är silvrig fast vi har en annan silvrig med det är en BMW WGL så om ni ser den nån gång kanske den är våran jaja strunt samma nu ska jag gå ner till min lilla bäbis C och mysa med han





PS: C betyder Calle

PS IGEN: HAN ÄR MIN KANIN PÅ RIKTIGT

PS SISTA GÅNGEN: HAN ÄR MIN BÄBIS :D




TJABBA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0