Gott Nytt År Önskar Michelle :)

Hej på er!

Ikväll så ska jag mamma pappa lucas och filip åka till en kyrka och fyra ny år där :)
Kl 12 kommer vi gå till attarpskolan och sjuta raketer sen typ kl kvart över 12 ska vi sjuta den största raketen det är det roligaste :D :p :)
först när vi kommer dit så skall vi äta mat sen får barna leka och dem vuxna prata lite sen får vi fika :)
det brykar alltid bli typ kladdkakor och lite olika kakor
Jag leker mest med mina kompisar Noomi och Hannah
Typ kl 3 på natten brukar vi åka hem eller halv 3 kanske förra året gick jag och la mig kl kvartöver 3 gissa om jag var trött då :D aja men nu måste jag dra




Tjabba!

Kommentarer
Postat av: Vivviana Villström

Hej Michelle vad kul ni har det på ny år vi är bara hemma och går ut kl 10 och skjuter raketer men du får skjuta det kl 12 det är så Fuskit Gott Nytt År /Vivviana Villström

2009-12-31 @ 15:05:23
URL: http://vivvianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0