AAAAAAJ!!!!!

Hej på er!

Igår skulle jag till skolan jag vaknade var suuuper trött sen skulle  jag ta på mig kläderna :p
Jag tog på mig ett par rosa och svarta byxor men helt plötsligt fick jag jätte ont i magen alltså jag fattar inte hur ont det gjorde ;)
i alla fall sen skulle jag äta frukost då fick jag jätte ont i läppen :(
sen skulle jag åka till skolan då såg jag att jag hade en blåsa på tungan den gjorde jääätte oooont!
och en idag har jag ont fast inte i magen som tur är :)
vi ses!






Tjabba //MICHELLE//

Kommentarer
Postat av: noomi bäst

aj aj inte bra

2010-01-30 @ 10:29:18
Postat av: noomi bäst

aj aj inte bra

2010-01-30 @ 10:29:54
Postat av: Natalie Hanna

<3

2010-01-31 @ 13:18:29
URL: http://lovelyminutes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0