En Lördags Morgon :D

Hej på er!

såg ni på Let`s Dans igår?
det gjorde jag :p Claduia & Tobias fick 8 8 8 8 av göryn :D
jag vet inte vem som åkte ut för jag sommnade :p
nu är kl 10 på morgonen jag vet inte vad jag ska göra idag :(
men något kul kanske det blir :D
och vet ni vem jag hejar på i Let´s Dans?
okej jag ska berätta det jag hejar på Claduia & Tobias Rabih & Oksana
Mattias jag vet inte vad hans partner heter
men i alla fall Elin & hennes partner :D
det var nog ALLA! vi ses




Tjabba /MICHELLE

Kommentarer
Postat av: noomi

JAG HEJAR PÅ MATTIAS OCH CICILIA...... OCH DEM SOM ÅKTE UT VAR MARIA OCH PETER

2010-01-23 @ 09:54:18
Postat av: noomi bäst

2010-01-23 @ 12:09:06
Postat av: noomi bäst

cicilia o mattias

2010-01-23 @ 12:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0