En Rolig Fredag!

Hej på er!

Idag har jag varit i skolan :) det var kul.
och när skolan var slut fick jag gå ner till fritids :D
sen när jag kom hem så fick jag äta pizza sen spela lite wii och sen skulle jag åka till min ridskola vet ni vilken häst jag fick :p
jag fick en häst som heter Robin men jag fick byta häst :(
men när jag fick höra vilken häst det var så blev jag glad :)
det var en häst som heter Boyke :p
vi travade och gick olika gångar det var super suuuuper kul :D
nu är jag bara hemma och snart ska vi äta kebab :)
sen ska vi ha lite fredagsmys och kolla på Lets dance
ha en trevlig kväll



Tjabba!

Kommentarer
Postat av: noomi

vi ska oxå kolla på Lets dance!!!!!//noomi! =)

2010-01-08 @ 18:15:22
Postat av: Anonym

ja me!

2010-01-09 @ 11:05:19
Postat av: M,2

kul jag rider också!

2010-01-09 @ 17:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0