STUKAD FOT!

Hej på er!

Idag var jag i skolan och vet ni vad som hände?
jag stukade foten :(
det gjorde jätte, jätte ont :( :( :(
Det började med att jag och min klass skulle gå till matsalen
Sen när jag hade ätit upp så gick jag ut jag hade med mig en pulka och det fans en pulka backe vid mat salen den åkte jag med mina kompisar Anna och Moa :)
vi hade jätte kul tills jag åkte och så var det ett gupp där nere på marken alltså
jag åkte på det man kom jätte högt i luften det var kul tills jag landade på min fot :(
Jag blev jätte ledsen :( det gjorde så, så ont!
SÅ GICK DET TILL NÄR JAG STUKADE MIN FOT!
Nu sitter jag här hemma äter en clementin läser en bok och bara tar det lungt jag hoppast verkligen att jag blir bra igen!
för imorn så ska jag och min klass åka pulka i Huskvarna men det är inte säkert att jag kommer komma dit hoppast men det är inte säkert :(
JAG hoppast i alla fall att ni har det bra där hemma och att ni inte har ont någon stans bara är friska är ute och leker i snön och bara har det så kul som det går aj jag fick bara lite ont i foten hoppast det går över vi ses /Michelle




Tjabba!

Kommentarer
Postat av: Jejja :)

krya på foten <3

2010-01-19 @ 21:05:47
Postat av: natalie

stackars dig lilla gumman. :* hoppas att den blir bättre snart. puss <3

2010-01-20 @ 10:31:07
URL: http://lovelyminutes.blogg.se/
Postat av: M,2

STAKARS DIG!!! =(

2010-01-22 @ 14:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0