Läskigt!

Hejsan! :)
Nu ska jag bäretta om min skoldag.
Först på morgonen så hade vi matte det var kul.
Sen hade vi frukt och klassråd.
Sen efter det hade vi rast. :D
Sen hade vi So/No det var inte så speciellt kul. :(
Sen gick vi till maten och åt.
Sen hade vi matrast.
Sen gick vi tillbaka till skolan. :)
Sen skulle vi jobba i Öb boken tror jag.
Sen var det rast.
Sen hade vi Skrivstil och det var då det hände. :o
Brandlarmet gick.
Hela skolan sprang ut ingen visste varför det lät alla trodde att det brann men det hade bara gått på som tur var.
Alla fröknar kollade igenom alla rum och det brann någon stans så alla barnen stannade utanför skolan.
Men sen kom dom ut och sa att det inte brann och det var verkligen tur. :)
Här är två bilder på ELD. :o
Ha en bra kväll. :) //Michelle

Kommentarer
Postat av: maja

ja jätte läskigt:o

2010-05-04 @ 20:06:12
URL: http://majas.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten, tävling pågår!

Hej tjejen, allt väl och bra hoppas jag? jag har tittat mig omkring o gillar det jag ser. Tycker att du har en fin blogg med vettigt innehåll, gillar din design! jag vet inte om jag törs, men here it goes anyway..: jag undrar om vi kanske kan följas åt via bloglovin? .. Kanske? lite? snälla..? =D

2010-05-04 @ 21:39:15
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Natalie Hanna

Du är så gullig mille! Älskar dig!! <3 / syrran!

2010-05-04 @ 22:26:20
URL: http://rosayo.blogg.se/
Postat av: Lucas Lillebrorsan

Du är bäst storasyrran! / LULLE

2010-05-05 @ 07:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0