Studiedag

Hejsan!
Nu är kl 16.28 och jag kom precis hem ifrån fritids. :)
Det var studiedag idag i skolan men jag fick gå på fritids till kl 4.
Fast vi gjorde en rolig sak jag och min bästa kompis Moa fick baka chokladmuffins.
Moa och jag fick 3 var och dom andra 1. :D
Det var mysigt och baka.
Jaha vad har ni gjort idag då?
Hoppas ni haft en skön dag i skolan och inte haft mycket läxor.
Jag måste bara läsa en gång till i min läsebok sen är jag klar med alla jobbiga och störande läxor. :D
Nu ska jag äta lite men vi ses imon. :)
P.s Ganska fin bild eller vad tycker ni skriv i kommentarerna. :)

Kommentarer
Postat av: natalie hanna

vad söt du är gumman!<3

2010-05-06 @ 18:40:30
URL: http://rosayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0